• 園長跟副園長的話

    一群孩子的成長歷程、人生哲學、未來願景,以及成立一個【教育夢想家】,跟這個世界無私分享一切的教育資源。你我認識是在人生旅程中偶遇的人生過客,如果覺得有交集可以在短暫認識的時間內珍惜彼此間的分享,如果錯過了,向左走、向右走又何妨...

    2016年2月4日 星期四

    【尋人啟事】~尋找2016年1月17~18日一起考到卡達空服Final的朋友



    【尋人啟事】~尋找2016年1月17~18日一起考到卡達空服Final的朋友
        
    有時候不想拘泥於現狀,但我就是想嘗試,那是屬於我的渴望,
      
    有時候我不想說,只是等待那一天到來,因為我知道你會等我...
        
    有時候撐到最後,等到那一場FINAL,那一天一起考卡達的朋友你,你也在找我嗎?想知道大家有沒有收到體檢通知了?
       
    我知道要等很久,但再久我都願意等,你也在嗎?若想一起當卡達放榜等待中的好朋友,歡迎你來找我,或者留下你的聯絡方式跟園長說,我想我們遲早會在卡達見上一面!
     

    Looking for every friends who had been in a long fight and get into Qatar final interview on 2016/01/17,18.
     
    Sometimes, I am not satisfied in what I am now.  I wanna try, I wanna fight for my dream.
     
    Sometimes I wouldn't say it out load because I am waiting for the day come. I believe my dream is also waiting for me.
        
    And I make it! To the final battle! The day who were with me on Qatar final.  Are you looking for me as well? I am wondering if anyone get the notification for health check yet?

    I know it will be a long time waiting for the notice, but I am willing to. Welcome anyone who wants to be my friends while waiting together for the very good news, please let me know and leave your contact information. I believe we will meet together one day in Qatar!

    沒有留言:

    張貼留言

    Left your message or comment and your Email, Facebook, Skype、Line、WeChat for me. Thanks
    如果你有任何想法,歡迎留下電子郵件、臉書、Skype,以方便我跟你聯繫唷!感謝!

    kkday優惠行程套票訂購

    日本住宿推薦飯店